، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های کوچولو

پسرم بزرگ شده

1391/5/4 12:31
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بازم موهاش رو کوتاه کرداینقدر موهاش بلند شده بود که هیچکس تشخیص نمیداد پسره

 

یک دلیل دیگه هم گرمای هوا بود همیشه سرش خیس بود

از طرفی هم اجازه نمیده موهاش رو ببندم  و میگه مگه من دختلم؟؟؟؟

                           

                           

و از یه نمای دیگه

                          

                         

و اینم ژست بعد از کوتاهی موهاش این روزها متاسفانه عاشق یه شخصیت کامپیوتری شده اینجا فکر میکنه همون(جی تی آی) شده یعنی اینجوری گولش زدیم که راضی بشه موهاش رو کوتاه کنه

                         

توی آرایشگاه آقایی که میخواست موهاش رو کوتاه کنه بهش گفت نترسی

محمد مهدی با چهره حق به جانب گفت:نمیتسسسسسسسسم من مددددددددددم(مردم)

یه اتفاق مهم دیگه در مورد پسرم پروژه پوشک بود که در حدود سن ۳ سالگی به اتمام رسید خیلی راحت تر و بی دردسرتر از اونکه فکرش رو میکردم

حالا میفهمم که چه اشتباهی کردم که برای زهرا اینقدر عجله میکردم هم از شیر گرفتن هم از پوشک

هم خودم اذیت شدم هم بچم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 16:03
سلام عزیزم.موفقیت در پروژه ی پوشک رو تبریک میگم. منم موافقم تو سن بالاتر زود جواب میده.ساقی منو کشت تا یاد گرفت. تولدش هم مبارک باشه.ایشاا... دوماد بشه. عکسهاشم قشنگه ولی هنوز کامل باز نشده.ماشاا... مردی شده
مامان پریسا
4 مرداد 91 17:48
سلام خانمی.
ممنون که اومدید.
ماشالله چه موهایی. من هم بودم دلم نمیومد کوتاهشون کنم.
ولی حالا مردی شد گل پسر.
بله گلم من هم اهواز هستم . خوشحالم از اشنایی با یه همشهری گل دیگه مون.
با افتخار لینک شدید.


حسناسادات
4 مرداد 91 18:42
سلام عزیزم
ممنون که به من سر زدید.
بله اهوازی هستم با افتخار لینکتون میکم.


مامان پریسا
6 مرداد 91 17:46















مادر دوقلوهای ناهمسن
12 مرداد 91 19:37
سلام ممنون به ما سر زدین چه فرشته های خوشگلی چه پسر شجاعی