، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولو

دبستان

1391/3/21 13:29
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری
اینقدر سرم شلوغ بود که نرسیدم به موقع از جشن پایان تحصیل زهرا بنویسم که حال باید از دردسرهای ثبت نام و اینکه کجا برای دبستان بهتره بنویسم

در تالار مهر جشن پایان سال تحصیلی برگزار کردن تصمیم داشتیم محمد مهدی رو با خودمون ببریم ولی از اونجاییکه من ساعت جشن که ۴:۳۰ نوشته شده بود رو ۱۴:۳۰ خوندم ۲ساعت قبل راهی شدیم و وقتی پرسون پرسون تالار مهر رو پیدا کردیم دیدیم هیچ خبری نیست دلیل رو جویا شدم و فهمیدم چه اشتباهی کردم

پس برگشتیم خونه و پسرم توی راه خوابید این شد که منو زهرا تنهایی جشن رفتیم

                           

از اونجایی که زهرا در کلاس هفت بود پس آخرین کلاسی بودن که برای دریافت لوح وجایزه بالا رفتن و زهرا حسابی بی تاب شده بوذ

                          

                          

دخترم مثل همیشه نتایج امتحاناش عالی بود در امتحانات ورودی به دبستان هم نمره حداکثر کسب کرده بود ولی جالبه که این امتحانات ورودی ظاهرا کلاس کاریه و اولویت فقط با آدرسه اینو مدیر دبستان میگفت که اولویت فقط با آدرسه

                          

اونه که با فلش مشخص کردم امتیاز زهراست که نمره کامل رو گرفته البته این نمره فقط برای خوشحالی دل خودمونه برا مدرسه مهم نیست

اینه که دودل شدم بازم مدرسه شایستگان ثبت نامش کنم یا نه؟واگر نه پس کجا ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)