، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های کوچولو

من کلاس اولی هستم

1392/6/4 14:02
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری
چهارشنبه ۲۹ مهر جشن شکوفه ها برگزار شد ما هم شب قبلش از اونجایی که بابایی سفر بود و تنها بودیم رفتیم خونه مامانم زود هم خوابیدیم و موبایلم رو هم برای ۷:۱۰ تایم کردم چون برنامه ساعت ۸ شروع میشد ولی نمیدونم چرا خواب موندیمو ۲۰ دقیقه به ۹ مامانم ما رو بیدار کرد با عجله آماده شدیم و صبحانه نخورده راهی مدرسه شدیم

وقتی رسیدیم جشن تمام شده بود و بچه ها سر کلاس بودن کلاس ها مشخص شده و اسامی توی برد بود زهرا در کلاس اول ۳ خانم شیرانی بود با عجله از ورودی کلاسها از دخترم عکس گرفتم و رفت سر کلاسش

         

به قول معلمش اشکال نداره یه خاطره شد برای ثبت در خاطراتش

خلاصه که یه هدیه کوچولو و کتابهاش رو گرفت و حضور وغیاب جهت آشنایی انجام شد وزمان زیادی طول نکشید که از کلاس بیرون اومدن

        

        

به نسبت پارسال معلمش خیلی سن دار تره و خوشبختانه توی همین مدت کم زهرا از معلمش خوشش امده و میگه که مهربونه

بعد هم همه زنگ زدن و به دخترم تبریک گفتن

از اونجا هم رفتم و لیست لوازم تحریری که داده بودن تهیه کردم

بعد هم که برگشتیم خونه مامان  خدیجه و خاله ها به دخترم هدیه دادن

بابایی هم که ظهر از سفر برگشت و براش یه کیف مدرسه جدید خرید

خودم خیلی نگرانم زهرا دیر با محیطش ارتباط برقرار میکنه امیدوارم که امسال سال خوبی برای دخترم باشه و دوستای خوبی پیدا کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)