، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های کوچولو

من کلاس اولی هستم

1391/7/17 7:10
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری
چهارشنبه ۲۹ مهر جشن شکوفه ها برگزار شد ما هم شب قبلش از اونجایی که بابایی سفر بود و تنها بودیم رفتیم خونه مامانم زود هم خوابیدیم و موبایلم رو هم برای ۷:۱۰ تایم کردم چون برنامه ساعت ۸ شروع میشد ولی نمیدونم چرا خواب موندیمو ۲۰ دقیقه به ۹ مامانم ما رو بیدار کرد با عجله آماده شدیم و صبحانه نخورده راهی مدرسه شدیم

وقتی رسیدیم جشن تمام شده بود و بچه ها سر کلاس بودن کلاس ها مشخص شده و اسامی توی برد بود زهرا در کلاس اول ۳ خانم شیرانی بود با عجله از ورودی کلاسها از دخترم عکس گرفتم و رفت سر کلاسش

         

به قول معلمش اشکال نداره یه خاطره شد برای ثبت در خاطراتش

خلاصه که یه هدیه کوچولو و کتابهاش رو گرفت و حضور وغیاب جهت آشنایی انجام شد وزمان زیادی طول نکشید که از کلاس بیرون اومدن

        

        

به نسبت پارسال معلمش خیلی سن دار تره و خوشبختانه توی همین مدت کم زهرا از معلمش خوشش امده و میگه که مهربونه

بعد هم همه زنگ زدن و به دخترم تبریک گفتن

از اونجا هم رفتم و لیست لوازم تحریری که داده بودن تهیه کردم

بعد هم که برگشتیم خونه مامان  خدیجه و خاله ها به دخترم هدیه دادن

بابایی هم که ظهر از سفر برگشت و براش یه کیف مدرسه جدید خرید

خودم خیلی نگرانم زهرا دیر با محیطش ارتباط برقرار میکنه امیدوارم که امسال سال خوبی برای دخترم باشه و دوستای خوبی پیدا کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرشته
21 مهر 91 15:07
سلام عزیزانم .زهراجون کلاس اولی آغاز سال تحصیلی تو هم مبارک باشه .مامان جون زهراجون از بس عجله کردین روز 29شهریور جشن شکوفه ها بوده نوشتین 29مهر اصلاحش کنین وبعد به ماهم سربزنین منم معلم کلاس اول بودم حالا باز نشسته ام