، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فرشته های کوچولو

پسرم بزرگ شده

1391/7/17 7:10
نویسنده : مامانی
286 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم بازم موهاش رو کوتاه کرداینقدر موهاش بلند شده بود که هیچکس تشخیص نمیداد پسره

یک دلیل دیگه هم گرمای هوا بود همیشه سرش خیس بود

از طرفی هم اجازه نمیده موهاش رو ببندم  و میگه مگه من دختلم؟؟؟؟

                           

                           

و از یه نمای دیگه

                          

                         

توی آرایشگاه آقایی که میخواست موهاش رو کوتاه کنه بهش گفت نترسی

محمد مهدی با چهره حق به جانب گفت:نمیتسسسسسسسسم من مددددددددددم(مردم)

و اینم ژست بعد از کوتاهی موهاش این روزها متاسفانه عاشق یه شخصیت کامپیوتری شده اینجا فکر میکنه همون(جی تی آی) شده یعنی اینجوری گولش زدیم که راضی بشه موهاش رو کوتاه کنه

                         

یه اتفاق مهم دیگه در مورد پسرم پروژه پوشک بود که در حدود سن ۳ سالگی به اتمام رسید خیلی راحت تر و بی دردسرتر از اونکه فکرش رو میکردم

حالا میفهمم که چه اشتباهی کردم که برای زهرا اینقدر عجله میکردم هم از شیر گرفتن هم از پوشک

هم خودم اذیت شدم هم بچم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)