، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های کوچولو

زندگی مامان تولدت مبارک

1392/6/6 15:44
نویسنده : مامانی
537 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

روزی که تو آغاز شدی ومن آغازی نو در پیش گرفتم

عزیز دلم چه زود این روزها و شبها میگذرن ودختر کوچولوی من داره بزرگ و بزرگ تر میشه قد میکشه با سواد میشه خانم میشه چه زود هفت سال گذشت و من دیگه خودم نیستم و تو هم تکه ای از وجودم شدی

با هم بزرگ شدیم و به هم عشق ورزیدیم عاشقانه دوستت دارم و هیچی مثل تو و در آغوش کشیدنت به من آرامش نمیده تو که برای مامان اولین  بودی و تا آخر عمر از دلم نخواهی رفت و دیگه هیچ وقت بی یاد تو نیستم فقط نمی دونم چطور باید جواب این همه احساسات و عشق تو را بدم... عزیز مامان رویای من خوشبختی توست تو که فرشته پاک خدایی

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)